28 Şubat 2015 Cumartesi

Flormar Jelly Look incelemesi

Günaydın! Bugün Flormar'ın Jelly Look ojelerinin bir incelemesini paylaşmaya karar verdim. Renklerini çok beğendiğim ve fırçası ile farklı olan Jelly Looklar gerçekten dikkatimi çekti. Hadi başlayalım!



Bu serinin renkleri capcanlı ve parlak. Bu seriden ilk Salmon Pink'i almıştım. Daha sonra tırnakta duruşunu çok sevdiğim için serinin başka bir rengini almaya karar verdim. Arkadaşımın tırnağında Sky Blue'yu gördükten sonra bu rengi aldım. Renkler ve numaralar resimdeki gibi. Özellikle yaz aylarında kullanabileceğiniz canlı ve ideal renkler. Geniş renk seçenekleri var ben bu ikisini seçtim fakat almamış olsam da turkuaz tonunu da çok beğenmiştim. Fiyatları 3,5 TL.



Gelelim fırçasına fırçası diğer Flormar fırçalarından farklı. Daha yassı ve daha geniş. Sürülüşü tartışma konusu çoğu insana göre daha zor çoğu insana göre daha kolay. Ben daha kolay olduğunu düşünüyorum. Tek bir fırça darbesi ile işimi bitirebiliyorum. Ve 2 kat sürdüğümde tamamen kapatmış oluyorum. Tırnaklarınız eğer kısa ise bu fırça sizin işinizi biraz daha zorlaştırabilir. Ojenin kuruma hızı biraz yavaş. Yinede ben seriyi beğendim.

Bir sonraki yazıda görüşmek dileğiyle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder