20 Eylül 2014 Cumartesi

Okul Çantamda Ne Var? 2014

Merhaba! Üç ay tatilden sonra tekrar okullara geri döndük. Okul çantamda ne var adlı bir post yayınlamaya karar verdik. Okul çantanızda mutlaka bulunması gerekenler işte sizi bekliyor. Hadi başlayalım!

Eveet! Çantam Beverly Hills Polo Club'dan rahatça bulabilirsiniz. Çantamdan memnunum. Toplamda iki gözü ve yanlarda su koyabileceğiniz iki bölüm bulunuyor.
İlk bölümüne telefonum,kulaklığım,cüzdanım,kalem kutum ve mendillerimi koyuyorum.
İkinci bölüme ise daha çok ders ile ilgili eşyalarımı koyuyorum.
Aynı zamanda tabletinizi koymanız içinde bir bölüm var.



Öncelikle Carrefour'dan kilo ile satılan defterlerden aldım. Gerçekten çok uygun fiyata geliyorlar. Renklerini çok beğendim. Bence mavi ve pembesi var en kısa zamanda başka renklerini de alacağım.
En başta dosyam duruyor. Dosyam bölmeli bana çok büyük rahatlık sağlıyor. 
Tupparware suluğundan aldım. Mutlaka bir tane edimelisiniz çok kullanışlı.
Okula her zaman kitap götürürüm.Boş dersler ve ders aralarında okumak için Sarah Jio Mart Menekşeleri kitabım var. 
Marilyn Monreo'nun olduğu kutum var onun içine anahtarlarımı koyuyorum. Çünkü her zaman çantamın içinde kaybederim Aynı zamanda tokalarım ve aspirinide oraya koyuyorum. 
Baby Lipsler kış ve sonbahar aylarında dudalarımı soğuktan korumları için her zaman çantamdalar. Okula renksiz olanı götürüyorum rahatça sürebiliyorum.
Islak mendil ve kuru mendiller kesinlikle yanınızda olmalı! Ne zaman ihtiyacınız olucağını bilemezsiniz.
Kalem kutuma makas,iki adet uçlu kalem, tükenmez renkli kalemler, daksil,kırmızı kalem,silgi,0.7 uç ve keçeli kalem koyuyorum.
Cüzdan ve telefonum her zaman yanımdadır.
Özellikle kış ayları için el kremi de bulundururum. Soğuktan ellerimiz çok çabuk çatlıyor.
Son olarak ödevler ve ders notlarını tutmak için ajandam var. Ajandamı istediğim gibi rengarenk kalemlerle dolduruyorum. Planlı ve programlı olmama çok yardımı oluyor.

Umarım size yardımı olmuştur. Yepyeni bir eğitim yılının size başarı getirmesi dileği ile...

1 yorum: