30 Ağustos 2014 Cumartesi

L'oreal Elseve Extraordinary Oil incelemesi

Merhaba! Bugün sizlere bir inceleme yazısı yazacağım. Daha yeni aldığım bir ürün olmasına rağmen çok memnun kaldım.
Ve bunu sizlerle paylaşmak istedim.

Yaklaşık olarak bir ay önce 15-20 tl olan bu ürünün Watsons'da fiyatının 10 tl'ye düştüğünü görünce ve çok fazla öneri aldığım için almıştım. İki türü var biri boyalı diğeri ise normal saçlar için. Saçlarımda boya olmadığı için ben normal saçlar için olanını aldım. Yağlı olduğu için akışkan bir ürün. Kokusu hafif ve çiçeksi.
Saçlarımı ağırlaştırmadı ve saçlarımı yumşatıp parlaklık kattı. Saçlarınızı taramadan önce kullanınca daha çabuk açılmasında sebep oluyor. Ben genellikle duştan sonra saç uçlarıma 1-2 damla uygulayarak kullanıyorum. Aynı zamanda son bir rötüş içinde saç uçlarına uygulayabilirsiniz. Ürünü durulamanıza gerek yok. Fiyatı bence gayet uygun. Bir aydır kullanmama rağmen neredeyse hiç azalmadı. Saç bakım yağı arıyorsanız denemeye değer!
Bir sonraki yazıda görüşmek dileği ile...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder